Analiza sistem vanzare

01.

Despre program

In ce consta Analiza Sistemului de Vanzare?

Un sistem de vanzare bine adaptat contextului si optimizat poate sa echilibreze volumul vanzarilor chiar si atunci cand situatia globala este una incerta. 

Consultantii Brightway® specializati in vanzari fac o "radiografie" completa a sistemului de vanzare, prin shadowing alaturi de agentii de vanzari, analiza compatibilitatii cu postul si discutii individuale cu managerii. Diagnoza nu reprezinta o evaluare, ci un parteneriat cu membrii echipei de vanzari pentru identificarea nevoilor lor si a ariilor care necesita imbunatatire, pentru ca toti cei implicati in procesul de vanzare sa beneficieze de o dezvoltare. La finalul etapei de diagnoza, managerii primesc un raport complet si recomandarile specialistului cu privire la directiile de imbunatatire si dezvoltare.

Cui se adreseaza?

Programul se adreseaza echipelor de vanzari din diferite domenii, atat "business to client" cat si "business to business".

02.

Testimoniale

03.

Rezultate

Participanti

 

Analiza propriei personalitati. O mai buna intelegere a punctelor forte si a ariilor de dezvoltare.

Potrivirea cu postul. Organizarea propriei activitati in functie de compatibilitatea cu personalitatea.

Feedback constructiv. Feedback direct de la un specialist in vanzare cu privire la tehnicile folosite in relatiile cu clientii.

Cresterea volumului de vanzari. Directii concrete pentru cresterea vanzarilor. 

Imbunatatirea relatiei cu partenerii. Auto-analiza relatiei cu clientii si discutiile cu consultantii aduc inca din etapa de diagnoza plusuri in comunicare. 

Organizatie

 

Raport detaliat. O "radiografie" a procesului de vanzare si a directiilor de imbunatatire

Plan de dezvoltare. Claritate cu privire la pasii pe care managementul ii poate face pentru imbunatatirea rezultatelor.

Perspectiva externa asupra companiei. Consultantii Brightway® ofera un feedback referitor la imaginea transmisa clientilor.

Managementul echipei. Plasarea eficienta a responsabilitatilor catre membrii potriviti ai echipei. 

Echilibrarea columului de vanzari. In functie de momentul in care compania se afla, poate fi vorba de o crestere substantiala a volumului vanzarilor sau de o echilibrare in contextele dificile.

Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Analiza sistem vanzare