Despre training
Dacă în portofoliul nostru există cursuri de dezvoltare personală pentru orice subiect, cu siguranță un training de instruire pentru unele dintre cele mai importante posturi de suport pentru o companie, era de nelipsit.
Astfel, am pus bazele unui training care oferă o mai bună înțelegere asupra rolului unui assistant manager sau back office din organizație.
În funcție de domeniul de activitate și organigrama proprie a companiei, în timpul cursului vor fi atinse și bine sedimentate primele ingrediente necesare pentru a deveni un om de bază în echipa ta, atingând noi performanțe.
Plecăm de la abilitățile fiecărei persoane, potențând valorile personale și punând accentul pe cum pot calitățile tale să facă diferența în echipa și în compania din care faci parte. Programul de dezvoltare de noi abilități se desfășoară sub forma unei simulări interactive în cadrul căreia participanții se împart pe echipe și rezolvă studii de caz concrete.
Trainingul Be a Smart Assistant Manager and Back Office se adresează tuturor persoanelor care doresc să își îmbunătățească abilitățile de organizare și office management.
Am creat cursul pentru toți cei care se ocupă cu gestionarea sarcinilor administrative și/sau de comunicare, și pentru persoanele de suport din echipa de management.
Testimoniale
Rezultate
✓ Raportare. Moduri de întocmire a unor rapoarte și prezentări clare și concise.
✓ Prioritizare. Tehnici pentru prioritizarea activităților și planificarea acestora și modalități de gestionare a întreruperilor apărute pe parcursul programului.
✓ Planificare și organizare. O strategie de organizare a agendei personale/a colegilor și pași pentru organizarea optimă a ședințelor și întâlnirilor.
✓ Provocări personale. Experiență valoroasă din schimbul de informații, studiile de caz și exemplele concrete din activitatea colegilor de grupă, ce ajută la noi perspective de acțiune.
✓ Dovadă socială. Diploma de participare, care confirmă parcurgerea programului și nivelul de cunoștințe dobândit, eliberată de una dintre cele mai recunoscute companii de training de pe piață.
✓ Importanța rolului. O mai bună înțelegere a rolului unui Assistant Manager sau Back Office în organizație.
✓ Comunicare. Tehnici importante de comunicare atât scrisă cât și prin telefon.
✓ Stiluri de comunicare. Analiza stilurilor de comunicare și exersarea modului de comunicare asertivă.
✓ Provocări personale. Perspective noi și învățare experiențială pentru optimizarea proiectelor ce conduc la economie (umană, timp) și investirea resurselor salvate în alte activități cheie.
✓ Dovadă socială. Conștientizarea și asumarea de către participanți a rolului de lider, pachetul de beneficii pe care aceștia îl primesc din partea organizației devenind o investiție și nu doar un cost.