10 September 2015

BusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, organizeaza SMART MARKETING, un eveniment ce va anticipa asteptarile specialistilor in marketing si comunicare din mediul de business, oferind informatii si discutii utile in ceea ce priveste tendintele din acest domeniu.
Vor fi 2 zile pline, pe 30 septembrie si 1 octombrie 2015, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti. Microsoft este partener principal.

Printre temele discutate se vor afla:
Cum ne conturam o strategie de content marketing adaptata obiectivelor companiei?
Content by storytelling
Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram
Cum cream strategia de content marketing in social media
Cum analizam si masuram eficienta campaniilor de social media
Cum crestem in mod eficient traficul pe site-ul de companie?
SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greseli?
Solutii SEO la indemana ta, budget free
Campaniile de search si importanta lor pentru cresterea business-ului
Campaniile de remarketing
Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?
Display advertising – costuri vs. eficienta. Care sunt opțiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?

Temele vor fi dezbatute de specialisti in domeniu precum:
Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour Romania
Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croatia, Romania, Serbia, Slovenia), IKEA Group
Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic Romania
Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google
Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo Romania
Aura Cadiş, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting
Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania
Elena Dobre, Digital Marketing Strategist
Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurari de Viata
Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air
Felix Tătaru, Președinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA
Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group
Radu Bătrînu, Marketing Director, Flanco

Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discutii despre trendurile in marketing contemporan, eficienta creativa si Branding, dublate de predictii si analize legate de evolutia industriilor de PR, design, packaging si comunicare digitala ce vor fi illustrate cu studii de caz de la cea mai recenta editie a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global. Evenimentul va reuni speakeri de renume pentru a oferi tips&tricks si studii de caz utile oricărui profesionist din domeniu; printre acestia se numara:
Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis si Jorg Riommi, Creative Director, Publicis
Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann
Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething
Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry
Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry
Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR
Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star – Viitorul brandurilor digitale
Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions

Partenerii evenimentului sunt Leonidas, Cupcake Philosophy si Selfie Fun.
Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Start Ups, DeBizz, Legal Magazin, Learn & Go, 4 Career, Revista Valoare, Profit 360, Catalog cursuri, Zelist, Femei in afaceri, Revista Bulevard, Romanian Copywriter, Social Media Romania, MLM News, Greatnews.ro, Roportal.ro, Bucuresteni.ro, Economia Online, Edumanager.ro, Exec-Edu, Manager.ro si Marketing portal.ro.

Pentru detalii si inscrieri, puteti accesa www.business-mark.ro sau numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19, adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Tagged , , , |

Adauga un comentariu

 

 

 

 

Blue Captcha Image
Refresh

*