1 July 2015

Sunt zeci de activități pe care ne-am dori să le facem într-o zi însă limita celor 24 de ore ne forțează pe fiecare dintre noi să facem permanent alegeri. Este esențial să găsim o balanță, un echilibru între familie, serviciu, prieteni, pasiuni, sport astfel încât la finalul zilei să simțim că am făcut lucrurile care contează cu adevărat pentru noi.

Mihai Arghire, Partner și Senior Consultant Brightway, a vorbit despre acest fragil echilibru la Realitatea TV, moment pe care te invit  să-l urmărești:

Ecuația diferă pentru fiecare, ține de ceea ce ne face fericiți, împăcați, implicați. Dar ceea ce ne leagă este modul în care alegem să utilizăm timpul pe care îl avem la dispoziție, în fiecare zi. Gânduri, conversații și acțiuni – aceasta este triada zilnică a cărei nivel de calitate și rezultate ne diferențiază pe unii de ceilalți. Unii ajung unde și-au propus, alții nu.

Sigur, totul începe cu un plan. Și cu un mindset. Ce spui dacă ai putea să iei în mod conștient decizia de a te dedica în timpul unei zile unor gânduri, activități și conversații care să îți aducă cele mai bune rezultate, în funcție de obiectivul tău?

Desigur îți stau în cale nenumărate întreruperi – telefoanele sună, colegii îți solicită atenția, primești e-mailuri, apar mesaje în rețelele de socializare. Construiește un system de prioritizare care să te ajute să faci alegerile corecte și să eviți ori să grupezi întreruperile.

Există și o perioadă de muncă, dar și una de relaxare. Fără recuperarea potrivită, sportivii nu pot face performanță. Odihna, dar și timpul pentru activități care să elimine încărcarea acumulată zilnic la job sunt verigi fundamentale ale unui management al timpului eficient. Indiferent că alergi, mergi la sală, joci fotbal, faci yoga sau origami, decuplează-te de la liste, taskuri, obiective și fii prezent. Dacă pentru tine munca este mereu similară cu plăcerea, ia totuși o pauză chiar și în acest caz. Pentru un reboot, refresh și o privire proaspătă asupra lucrurilor, ai nevoie de asta.

Ca să reușești să te organizezi mai bine, să gestionezi gestionezi relațiile cu colegii, ședințele, mailurile, telefoanele, să pui în practică ideile de mai sus  și alte principii de time management pe care sunt sigură că le știi dar nu ai avut niciodată vreme sa le aplici, te-ar ajuta un plan și un set de instrumente profesionale, nu?

Aceste instrumente care te pot aduce mai aproape de ceea ce îți dorești le regăsești la trainingul Brightplan – Managementul timpului și organizare.

Tagged , |

Adauga un comentariu

 

 

 

 

Blue Captcha Image
Refresh

*