Assistant Manager & Back Office
3 martie
DESPRE TRAINING

În ce constă acest training?

Trainingul oferă o mai bună înțelegere asupra rolului unui assistant manager sau back office din organizație. În timpul cursului vei primi ingredientele necesare pentru a deveni un om de bază în echipa ta, atingând noi performanțe. Programul se desfășoară sub forma unei simulări interactive în cadrul căreia participanții se împart pe echipe și rezolvă studii de caz concret.

Programul se adresează persoanelor în poziții suport din echipa de management, care se ocupă cu gestionarea sarcinilor administrative și/sau de comunicare sau altor persoane care doresc să își îmbunătățească abilitățile de organizare și office management.

BENEFICII

Ce obții în urma participării?

   ✓ Vei analiza diferite stiluri de comunicare.
   ✓ Vei aplica anumite instrumente de lucru în propria activitate.
   ✓ Vei îmbunătăți comunicarea și relațiile cu persoanele atât din mediul intern cât și extern.
   ✓ Vei învăța modalități de gestionare a întreruperilor și evenimentelor neprevăzute.
   ✓ Vei participa la simulări interactive și exerciții practice.
   ✓ Moduri de întocmire a unor rapoarte și prezentări clare și concise.
   ✓ O strategie de organizare a agendei personale/a colegilor.
   ✓ Modalități de gestionare a întreruperilor și evenimentelor neprevăzute.
   ✓ Tehnici importante de comunicare atât scrisă cât și prin telefon.
   ✓ Analiza stilurilor de comunicare și exersarea modului de comunicare asertivă.

TESTIMONIALE
INVESTIȚIE ȘI ORGANIZARE

Trainer - Mihai Arghire

Mihai Arghire aduce un plus de valoare programelor susținute îmbinând istoricul și experiențele sale de business în pozițiile de angajat, manager de echipă, antreprenor și consultant cu o cunoaștere foarte bună a economiei locale.

Are o experiență complexă în managementul procesului de vânzare, în principalele forme de existență ale acestuia: business to business, retail, către International Key Accounts, prin canale de distribuție, online.

A coordonat departamente de vânzări, marketing&comunicare, dar și companii în etapele start-up și scale-up, în cadrul cărora s-a remarcat prin obținerea de performanțe deosebite. Este specializat în crearea design-ului programelor de training folosind simulări de business și metode de învățare experiențială pe următoarele teme: vânzări, negociere, leadership, comunicare, lucru în echipă.

Investiție

Investiția este de 150 EUR + TVA. Persoanele fizice primesc discount valoarea TVA. 
Investiția se recuperează odată cu primele decizii adoptate.  

** Taxa include caietul de lucru, masa de pranz, 2 pauze de cafea, bufet cu patiserie.

Desfășurare

Trainingul se desfășoară pe data de 3 martie, între orele 09:00-18:00, la Hanul cu Tei, Strada Lipscani, nr 63-65, București.
 
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Persoana fizica
Persoana juridica
Selecteaza numarul de persoane inscrise:
Declar ca sunt de acord cu colectarea datelor mele cu caracter personal (conform GDPR) de catre Brightway (Inspire Business Solutions SRL) in scopul utilizarii acestora in procesul de inscriere si pentru buna desfasurare a activitatii.
Doresc sa primesc noi informatii privind evenimentele viitoare, ofertele disponibile si alte oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.
ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE