Middle Management Academy | 4 Module | Start pe 23-24 APR București

Middle Management Academy

Start: 23-24 aprilie
DESPRE TRAINING

În ce constă acest training?

Academia de Middle Management reprezintă un program care facilitaează conștientizarea rolului de Middle Manager și clarificarea responsabilităților aferente unei astfel de poziții. De asemenea, pe parcursul programului, participanții primesc o serie de instrumente de people management și ghidaj pe termen lung în implementarea acestora.

Programul se adresează persoanelor care au preluat o funcție de management, middle managerilor care vor să își dezvolte abilitățile de management, membrilor echipei care urmează să preia un rol de conducere în viitorul apropiat.

BENEFICII

Ce obții în urma participării?

✓ Clarifici legăturile și diferențele dintre rolurile operaționale și poziția de ghidare a membrilor echipei către performanță.
✓ Participi la antrenament practic al abilităților de management, comunicare cu echipa și persuasiune.
✓ Urmărești obiective măsurabile, pentru fixarea și particularizarea conceptelor pentru fiecare tip de personalitate din echipă.
✓ Te antrenezi în perfecționarea factorilor motivaționali, îmbunătățirea abilităților de acordare a feedback-ului.
✓ Implementezi instrumente de delegare și organizare a echipei care vor genera îmbunătățiri măsurabile ale performanței.
✓ Înțelegi diversitatea modurilor de comunicare ale oamenilor și felul în care fiecare lider se poate face “auzit” prin adaptarea la fiecare tip de personalitate.
✓ Traseul de dezvoltare parcurs produce o schimbare pozitivă ce se multiplică la nivelul întregii organizații.

TESTIMONIALE
INVESTIȚIE ȘI ORGANIZARE

Traineri: Bogdan Secară și Mihai Arghire

Bogdan Secară este medic de formație, iar cea mai mare parte a experienței sale profesionale este în vânzări, management și consultanță de business. Abordarea practică, orientarea către acțiuni și rezultate concrete îl ajută să creeze o conexiune rapidă cu membrii echipelor de vânzări.

Bogdan obține rezultate remarcabile în programele de dezvoltare ale echipelor comerciale, reușind să antreneze participanții utilizând simulări interactive și metode inovatoare de învățare experiențială. (vezi profilul complet la Bogdan Secară - Senior Trainer)

 

Având capacitatea de a surprinde esența problemelor, Mihai Arghire pune accent pe tehnicile care au aplicabilitate imediată în organizațiile participanților. Prin metode creative de lucru, transformă training-urile și programele de coaching pe care le implementează într-o adevărată provocare a depășirii barierelor personale ale participanților.

Mihai aduce un plus de valoare programelor susținute îmbinând istoricul și experiențele sale de business în pozițiile de angajat, manager de echipă, antreprenor și consultant cu o cunoaștere foarte bună a economiei locale. (vezi profilul complet la Mihai Arghire - Senior Trainer)

 

Investiție

Investiția este de 370 EUR + TVA pentru fiecare modul de training. Participarea Persoanele fizice primesc discount valoarea TVA. Investiția se recuperează odată cu primele relații/procese de comunicare optimizate în urma cursului.  

* Taxa include: profilul de personalitate PCM®, Caietul de lucru, mese de prânz, 6 pauze de cafea, bufet cu patiserie.
 

Desfășurare

Middle Management Academy se desfășoară pe parcursul a 4 module, de câte 2 zile fiecare, activitățile desfășurându-se între orele 09:00-18:00, la Hanul cu Tei, Strada Lipscani, nr 63-65 București.

Cele 4 întâlniri sunt programate după cum urmează:

Modulul 1: Managementul Echipei (23-24 aprilie 2020)
Modulul 2: Factori Motivaționali (21-22 mai 2020)
Modulul 3: Comunicare și gestionarea conflictelor folosind PCM® (10-11 iunie 2020)
Modulul 4: Prezentări de impact (9-10 iulie 2020)

**Recomandăm susținerea procesului de dezvoltare din cadrul echipei prin sesiuni individuale de Coaching Transformațional. 

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Persoana fizica
Persoana juridica
Selecteaza numarul de persoane inscrise:
Declar că sunt de acord cu colectarea datelor mele cu caracter personal (conform GDPR) de către Brightway (Inspire Business Solutions SRL) în scopul utilizării acestora în procesul de înscriere și pentru buna desfășurare a activității.
Doresc să primesc noi informații privind evenimentele viitoare, ofertele disponibile și alte oportunități de dezvoltare personală și profesională.
ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE