Training online de vânzări | Curs Vânzări B2B | București 6-7 APR

Tehnici practice de vânzare adaptate contextului actual - ONLINE

DESPRE TRAINING

✓ Lucrăm de acasă, nu doar stăm acasă! Rămânem în siguranță și încetinim răspândirea virusului!
✓ Trainingul se desfășoară prin intermediul platformei Cisco Webex.
✓ Participanții primesc teme de implementare de la o sesiune la alta.
✓ Păstrăm stilul de livrare interactiv și fun prin învățare experiențială. Chiar și în vremuri mai dificile, simțul umorului și energia pozitivă fac totul mai ușor de gestionat.

De ce este util un training de vânzări în contextul actual?

Trecem printr-un moment cu care omenirea nu s-a mai confruntat. Nimeni nu știe cum va arăta viitorul, iar prezentul nu arată așa cum ne-am fi imaginat acum câteva luni. Schimbările generate de răspândirea coronavirusului au transformat modul prin care putem interacționa cu ceilalți.

Trainingul Tehnici Practice de Vânzare are ca scop perfecționarea abilităților de vânzare și comunicare cu potențialii/actualii clienți în condițiile actuale. Te invităm să privești prezentul ca pe o oportunitate ce accelerează transformările pozitive, un moment în care oamenii sunt mai deschiși la schimbare.

Hai să identificăm împreună soluțiile potrivite prin care îți poți securiza/dezvolta portofoliul de clienți!

Sesiunile de training online sunt grupate câte 2, în zilele de luni și marți și respectiv joi și vineri, ziua de miercuri fiind alocată exersării noțiunilor prezentate.

Toate cursurile se vor desfășura pe platforme specializate online, vor începe la ora 14.00 și vor avea o durată de 4 ore.

BENEFICII

Ce obții în urma participării?

   ✓ Strategii pentru adaptarea procesului tău de vânzare la schimbările pieței; 
   ✓ Tactici de abordare a diferitelor tipuri de clienți;
   ✓ Tehnici de prezentare persuasivă a produselor și serviciilor oferite;
   ✓ Pași concreți pentru definirea unui set de argumente de vânzare convingătoare;
   ✓ Strategii de efectuare a concesiilor pe parcursul vânzării;
   ✓ Modalități pentru a răspunde obiecțiilor și a comunica în situații dificile;
   ✓ Pârghii pentru a atrage clienți noi;
   ✓ Un manual de implementare pentru a putea pune în practică instrumentele primite;
   ✓ Noi parteneri de afaceri, posibilitatea de a schimba referințe și a încheia parteneriate cu participanții la training.

TESTIMONIALE
INVESTIȚIE ȘI ORGANIZARE

Trainer - Bogdan Secară

Bogdan Secară – Senior Trainer & Consultant, este medic de formație, iar cea mai mare parte a experienței sale profesionale – 18 ani – este în zona de business, în special în ramura farmaceutică a industriei și în consultanță. Din cei 18 ani de experiență, în peste 13 ani a condus echipe, atât la nivel regional, cât și național.

Abordarea foarte pragmatică a programelor de training pe care le implementează are la bază o experiență profesională foarte vastă pe care a obținut-o din contactul nemijlocit cu mediul de business în procesul de promovare și vânzare directă, precum și conducând echipe eterogene de până la 100 de oameni.

Valoarea adăugată experienței de management la nivel național o reprezintă activitatea sa în cadrul proiectelor la nivelul Europei de Est: coaching și mentoring pentru echipe de middle management, obținerea calificativului “Proficiency “ pentru GM și desemnarea ca parte a grupului internațional de High Potential al unei mari companii multinaționale.

Expertiza profesională este completată de certificarea în metodologia Hogan și de absolvirea cursurilor “Fundamentals in Systemic Coaching” – Alain Cardon. 

 

Investiție

Investiția este de 300 EUR + TVA. Persoanele fizice primesc discount valoarea TVA. Investiția se recuperează odată cu primele procese de lucru optimizate în urma cursului.  

Desfășurare

Trainingul se desfășoară online prin intermediul platformei Cisco Webex în sesiuni de câte 4 ore, în zilele de 15-16/18-19 iunie, între orele 14.00-18.00.

 

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Persoana fizica
Persoana juridica
Selecteaza numarul de persoane inscrise:
Declar că sunt de acord cu colectarea datelor mele cu caracter personal (conform GDPR) de către Brightway (Inspire Business Solutions SRL) în scopul utilizării acestora în procesul de înscriere și pentru buna desfășurare a activității.
Doresc să primesc noi informații privind evenimentele viitoare, ofertele disponibile și alte oportunități de dezvoltare personală și profesională.
ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE
Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Tehnici practice de vânzare adaptate contextului actual - ONLINE