Abilitati de vanzare

 

Dezvoltarea abilitatilor de vanzare este un proces continuu, care dureaza o viata intreaga. Invatarea nu se termina niciodata, pentru ca mereu vei gasi lucruri pe care vrei sa le schimbi la tine si vei dori sa imbunatatesti modul in care comunici cu clientii, astfel, poti sa-ti propui obiective intermediare foarte concrete, care sa te ajute sa obtii rezultate imediate in vanzari.

In acest sens, iti propunem un set de traininguri interactive care au rolul de a concentra experienta acumulata in zeci de ani de profesionisti cu rezultate exceptionale in domeniul vanzarilor. Vei putea astfel sa eviti costul greselilor din viata reala dezvoltandu-ti abilitatile de vanzare in cadrul unor simulari practice pline de studii de caz, role-play-uri, instrumente de persuasiune si comunicare.

 

Telesales & support - Tehnici de vanzare si consiliere prin telefon

 

Acest program de training cu tema vanzarilor si consilierii prin telefon se desfasoara sub forma unei simulari pe parcursul careia vei parcurge exercitii de comunicare si persuasiune, role-playuri si vei primi instrumente pentru a-ti imbunatati rata de conversie si feedbackul primit ca urmare a interactiunilor telefonice.

Detalii

Brightsale - Tehnici de vanzare si comunicare cu clientii B2B

 

Brightsale® este un curs de vanzari B2B in care te vei antrena pentru a-ti imbunatati abilitatile personale de vanzare si comunicare cu clientii. In acelasi timp, vei primi un set de tehnici practice pentru a structura mai bine procesul tau de vanzare, imbunatatind in mod concret anumiti indicatori de performanta.

Detalii

Brightsale - Tehnici de vanzare consultativa B2C

 

Cursul de vanzare consultativa B2C se adreseaza echipelor de vanzari care ofera produse si servicii adresate clientului final, primesc clientii in magazin/showroom/clinica, ori au contact cu acestia pentru a le oferi indrumari in hypermarketuri, la evenimente, targuri ori expozitii. La training vei lua parte la o simulare pe parcusul careia te vei confrunta cu situatii si tipologii de clienti variate.

Detalii

Customer Care - Fidelizarea clientilor prin relationare si comunicare eficienta

 
Programul de training are ca scop antrenarea abilitatilor de relationare si comunicare. Acesta se adreseaza persoanelor care ofera suport, primesc clientii in showroom, interactioneaza cu acestia telefonic sau pe alte canale de comunicare, avand ca misiune principala dezvoltarea relatiilor comerciale si fidelizarea clientilor.
Detalii

Brightlink® - Arta negocierii si comunicarii

 

De multe ori in viata nu primesti ceea ce meriti, ci ceea ce negociezi. Brightlink® este o simulare de negociere pe parcursul careia vei constientiza care sunt punctele tale forte intr-o negociere si zonele care necesita imbunatatiri. Totodata, vei invata sa aplici practic un set de instrumente de persuasiune si comunicare in negocierile la care iei parte, zilnic, la job.

Detalii