Customer Care - Fidelizarea clientilor prin relationare si comunicare eficienta

 
Training customer care

Detalii curs customer care

In ce consta acest training de Customer Care?

Programul de training are ca scop antrenarea abilitatilor de relationare si comunicare. Acesta se adreseaza persoanelor care ofera suport, primesc clientii in showroom, interactioneaza cu acestia telefonic sau pe alte canale de comunicare, avand ca misiune principala dezvoltarea relatiilor comerciale si fidelizarea clientilor.

Pe parcursul trainingului vei primi instrumente de lucru pentru a gestiona diferite situatii practice de comunicare cu clientii si vei face primul pas catre realizarea unui ghid de customer care pentru organizatia ta, in caz ca acesta nu este creat sau necesita completari.

Ce vei face la acest curs de Customer Care?

✓ vei simula si analiza diverse situatii in care interactionezi cu un client;
✓ vei primi instrumente pentru a gestiona reclamatiile si situatiile dificile;
✓ vei afla cum sa identifici actiuni practice care pot contribui la fericirea clientilor tai;
✓ vei primi feedback si vei realiza un plan de imbunatatire a abilitatilor personale.

Garantii curs de leadership

In cei 14 ani de activitate am derulat proiecte de succes cu peste 300 de companii si au participat la programele noastre aproximativ 20.000 de persoane. Iata ce spun participantii despre acest training:

Alexandru Bogdan, Director de Vanzari - Sudometal: Instrumentele se pot aplica cu usurinta, este nevoie insa de determinare. Trainerii sunt bine pregatiti, spontani, pun mult accentul pe probleme reale cu care te confrunti si foarte important este ca nu ai timp sa te plictisesti. Merita!

Sabin Cernea, Antreprenor - Wu Xing + The Harbour: In urma participarii la acest curs am convingerea ca voi deveni mai eficient. Daca urmam principiile suntem pe drumul cel bun.

Mihaela Stroici, Reprezentant Medical - Biogenis: Acest training m-a ajutat sa descopar anumite aspecte inedite legate de comunicare. Este un training care te ajuta excelent in perfectionarea discursului intr-o intalnire de business!

Te invitam sa citesti cateva articole scrise de trainerii nostri:

Poti pacali timpul daca nu ai o bagheta magica?, DailyBusiness.ro

Beneficii curs de cutomer care

Cu ce ramai in urma acestui curs de Customer Care?


Din punct de vedere profesional:
✓ tehnici pentru fidelizarea clientilor;
✓ strategie pentru identificarea motivatiilor care ii determina pe clienti sa aleaga compania ta;
✓ pasi practici pentru gestionarea reclamatiilor;
✓ o strategie pentru fidelizarea clientilor pe termen mediu si lung;
✓ instrumente de comunicare cu diferite tipologii de clienti.
 
Din punct de vedere material:
✓ un caiet de lucru pentru a aplica instrumentele primite la acest training de customer care; 
✓ o diploma de participare pentru atestarea abilitatilor practice dobandite;
✓ castiguri financiare nete dobandite in urma aplicarii tehnicilor de comunicare si relationare;
✓ noi parteneri de afaceri (90% din participantii la acest curs de vanzari au dezvoltat noi legaturi de afaceri).


Pentru informatii suplimentare sau o oferta personalizata, contacteaza-ne la 0745.755.484.
Daca vrei sa participi intr-o sesiune deschisa, acceseaza butonul de mai jos pentru detalii referitoare la calendarul trainingurilor:
 
Programe de Training