Telesales & support - Tehnici de vanzare si consiliere prin telefon

 
Training telesales, vanzari prin telefon
Detalii curs de vanzari B2B

In ce consta trainingul de telesales?

Acest program de training cu tema vanzarilor si consilierii prin telefon se desfasoara sub forma unei simulari pe parcursul careia vei parcurge exercitii de comunicare si persuasiune, role-playuri si vei primi instrumente pentru a-ti imbunatati rata de conversie si feedbackul primit ca urmare a interactiunilor telefonice.
 

Ce vei face la acest curs de vanzari si consiliere prin telefon?

✓ vei simula diferite situatii de interactiune cu clientii;
✓ vei primi feedback de la trainer si ceilalti participanti;
✓ vei analiza structura unui proces eficient de comunicare prin telefon;
✓ vei pune in practica tehnici de comunicare si persuasiune.

Garantii curs de leadership

In cei 14 ani de activitate am derulat proiecte de succes cu peste 300 de companii si au participat la programele noastre aproximativ 20.000 de persoane. Iata ce spun participantii despre acest training:

Laura Fisteica, Account Manager - Golden Tulip: Este un training ce ajuta in mod clar la cresterea vanzarilor. A fost o atmosfera relaxanta si extrem de interactiva. Mi-au placut foarte mult role-play-urile, in cadrul carora am simulat situatii specifice din realitate.

Daniel Marin, Manager Vanzari - WebEvolution: Training-urile Brightway te fac sa iti realizezi greselile si te ajuta sa gasesti solutiile intr-un mod cat se poate de profesionist.

Lucian Prutean, Reprezentant Vanzari - Industrial Access: Training-ul m-a ajutat sa devin mai profesionist, atmosfera a fost relaxanta si interactiva. Instrumentele primite au un grad maxim de aplicabilitate!

Te invitam sa citesti cateva articole scrise de trainerii nostri:

Negocierea ca un joc de sah, Business24.ro
Despre managementul timpului in vanzari, Realitatea TV
Leadership in oglinda, Economic Zoom
 

Beneficii curs de vanzari B2B

Ce vei obtine in urma acestui curs de vanzari prin telefon?

Din punct de vedere profesional:
✓ o abordare structurata a proceselor de vanzare si consiliere prin telefon;
✓ tehnici pentru a capta atentia interlocutorului intr-o convorbire;
✓ metode de persuasiune prin telefon;
✓ instrumente pentru a crea un mesaj telefonic natural, clar si convingator;
✓ metode de gestionare a reclamatiilor si clientilor dificili;
✓ o strategie de comunicare care creeaza interlocutorului un sentiment pozitiv;
✓ un plan de dezvoltare personala cu impact in activitatea de telesales.
 
Din punct de vedere material:
✓ un caiet de lucru pentru a aplica instrumentele primite la acest training de telesales; 
✓ o diploma de participare pentru atestarea abilitatilor practice dobandite;
✓ castiguri financiare nete dobandite in urma aplicarii tehnicilor de vanzare si consiliere prin telefon;
✓ noi parteneri de business prin networkingul realizat cu participantii la training.


Pentru informatii suplimentare sau o oferta personalizata, contacteaza-ne la 0745.755.484.
Daca vrei sa participi intr-o sesiune deschisa, acceseaza butonul de mai jos pentru detalii referitoare la calendarul trainingurilor
:
 
Programe de Training