Adaptare la schimbare | Board Consultativ | Soluții de criză

Board Consultativ

Board Consultativ

DESPRE TRAINING

În ce constă ajutorul unui Board Consultativ?

Boardul Consultativ reprezintă punctul extern care te sprijină în implementarea unei strategii pentru perioadele dificile sau contextele de criză. Implementarea măsurilor optime presupune analiza mai multor planuri în paralel, în funcție de specificul companiei tale și luarea unor decizii strategice rapide. Specialiștii Brightway te pot ajuta să câștigi timp și să eviți aplicarea unor măsuri nefavorabile lucrând pe cei trei piloni esențiali în orice organizație: managmentul operațional, comunicarea cu partenerii de business și, desigur, echilibrul financiar.

Schimbarea este un aspect natural, ce apare cu periodicitate în toate aspectele vieții. Unele organisme se adaptează sau evoluează, altele dispar. Un moment de criză poate să reprezinte un accelerator al transformărilor pozitive în organizația ta. 

Cui se adresează?

Sprijinul oferit de experții din Board-ul Consultativ se adresează tuturor organizațiilor care resimt incertitudine cu privire la deciziile importante pentru adaptarea sau evoluția companiei. În cazul multinaționalelor sau companiilor foarte mari care au un plan de urgență bine pus la punct, board-ul consultativ poate fi util pentru nivelul de senioritate Middle Management, pentru a-i susține pe liderii de echipe să comunice mai eficient cu echipa și să construiască o strategie proprie de management al echipei și al operațiunilor specifice.

TESTIMONIALE
CE REZULTATE OBȚII

Participanți

 

Capacitatea de se adapta la schimbări neprevăzute. O abilitate esențială pentru oamenii cheie din companie, care va determina dezvoltarea viitoare.

Înglobarea mai rapidă a unor abilități noi. Dacă până acum oamenii erau reticenți la schimbare, în contextul unei crize, orice propunere este mult mai ușor acceptată.

Identificarea soluțiilor adaptative. Ieșirea din zona de confort generată de sitațiile dificile poate fi un generator de soluții funcționale de adaptare și chiar de dezvoltare.

Abilități de people management îmbunătățite. Contextul de criză ne obligă să ne focalizăm pe întărirea relațiilor și pe conectarea mai atentă cu oamenii din echipă.

Încredere în sine și energie. Ieșirea din zona emoțional-negativă de supraviețuire și revenirea la gândirea rațională de identificare a soluțiilor pozitive determină creșterea energiei.

Organizație

 

Plan de adaptare la schimbare. Schimbarea va face parte din viitorul nostru recurent, iar planul de adaptabilitate al organizației la orice tip de schimbare este esențial.

Echilibru financiar. Unul dintre pilonii cei mai importanți în perioadele de criză este partea financiară, identificarea de riscuri și oportunități în contextul actual. 

Managementul operațional în situații de criză. Redefinirea proceselor și acțiuni pentru adaptarea modului de lucru raportat la schimbările apărute.

Comunicare în situații dificile. Acțiuni concrete pentru securizarea portofoliului de clienți și comunicarea internă eficientă. 

De la adaptare la dezvoltare. Pas cu pas, organizația începe să genereze soluții de adaptare care pot fi transformate mai apoi în soluții de dezvoltare.

ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE
Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Board Consultativ