Training Brightway®️ de vanzare consultativa B2C

01.

Despre training

In ce consta trainingul de Tehnici de vanzare consultativa B2C?

Incepem trainingul cu tipologia proceselor de tranzactionare dintre companii si consumatori. In cadrul acestui curs de vanzare, putem focusul pe B2C, adica vorbim despre un model de vanzari in care afacerea vizeaza consumatorii individuali. Daca nu vi se pare o definitie foarte clara, ganditi-va la ce tip de afacere ruleaza reprezentantii de vanzari care comercializeaza masini, mancare sau electrocasnice.

Diferentiem bunurile in functie de valoarea pe care o au, de la o sticla de suc la o casa de milioane, si de timpii de decizie in ceea ce priveste achizitionarea respectivelor bunuri. Ca atare, un proces mediu de vanzari in business-to-consumer are un ciclu de vanzare mult mai scurt decat ciclul tipic de vanzari business-to-business.

Diferentele de abordare dintre cele doua sunt vizible. In timp ce vanzarile B2C se pot referi la orice proces de vanzare care se desfasoara direct catre consumatori, vanzarile in B2B merg mai mult spre zona de servicii, unde costurile sunt considerabil mai mari si unde rata de conversie este mult mai mica.

In cadrul trainingului de Tehnici de vanzare consultativa B2C, vei participa la o simulare pe parcusul careia te vei confrunta cu situatii variate, vei invata cum sa reactionezi in fiecare caz, vei analiza interactiunea cu fiecare tipologie de clienti si vei dobandi un set de bune practici care vor imbunatati vizibil rezultatele in vanzari.

Cui se adreseaza trainingul?

Cand vorbim de B2C si trainingul de vanzare dedicat, ne adresam direct echipelor de vanzari care ofera produse si servicii pentru clientul final.

Vorbim despre cum se primesc clientii in magazin/clinica/showroom, cum trebuie abordat contactul cu acestia pentru a le oferi indrumari in hypermarketuri, la evenimente, targuri ori expozitii.

02.

Testimoniale

03.

Rezultate

Participanti
 

Plan de actiune. Realizam o structura clara a pasilor de vanzare optimi in domeniul tau de activitate.

Tehnici de comunicare. Iti prezentam diferite moduri de intampinare a clientilor si actiuni concrete pentru imbunatatirea comunicarii cu clientii dificili.

Adaptabilitate. Dezvoltam strategii de adaptare la diferite tipologii de clienti.

Persuasiune. Iti dezvaluim un set de tehnici de persuasiune si prezentare a propunerii comerciale care te ajuta sa fii mai convingator.

Actiuni de follow-up. Iti dezvaluim o serie de actiuni esentiale de urmat la incheierea interactiunii cu clientul, pentru fidelizarea acestuia.

Organizatie
 

Organizare si comunicare. Ajutam la crearea unui proces intern masurabil printr-un set de KPIs.

Proceduri. Punem la punct un sistem de procese clare si usor de folosit, insotite de metode de ajustare in timp.

Evaluarea clientilor. Iti dezvaluim diferite metode de identificare a stilului personal al clientilor si te ajutam cu adaptarea abordarii.

Gestiunea reclamatiilor. Gandim procese si proceduri pentru gestionarea reclamatiilor si a clientilor nemultumiti.

Fidelizarea clientilor. Te ajutam pentru o mai buna relationare cu clientii si dezvoltarea unor strategii de comunicare unitara a mesajului companiei.

Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Training Brightway®️ de vanzare consultativa B2C