27 IAN

În ce constă acest training?

Într-o lume în care digitalizarea și rapiditatea răspunsurilor ne guvernează alegerile zilnice, modul în care interacționăm telefonic cu potențialii și actualii clienți reprezintă o etapă cheie din procesul de vânzare. Acest program de Training în vânzări și consiliere prin telefon se desfășoară sub forma unei simulări pe parcursul căreia te vei antrena prin exerciții de comunicare și persuasiune, role-playuri și vei primi instrumente pentru a-ți îmbunătăți calitatea interacțiunilor telefonice.

Programul se adresează celor care interacționează telefonic frecvent cu clienții sau partenerii de business. Este potrivit pentru companiile care oferă servicii de customer care, vânzare prin telefon sau care gestionează proiecte de tip call-center, dar și altor persoane care doresc să își îmbunătățească rezultatele obținute din interacțiunile telefonice

Ce obții în urma participării?

✓ Vei simula diferite situații de interacțiune cu clienții;

✓ Vei analiza structura unui proces eficient de comunicare prin telefon;

✓ Vei primi feedback de la trainer și participanți;

✓ Vei pune în practică tehnici de comunicare și persuasiune.

✓ O abordare structurată a proceselor de vânzare și consiliere prin telefon;

✓ Metode de persuasiune prin telefon;

✓ Tehnici pentru a capta atenția interlocutorului într-o convorbire;

✓ Un manual de implementare pentru a putea pune în practică instrumentele primite.

 

ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE