Cursuri Customer Care - clientul tau, responsabilitatea ta!

01.

Despre training

In ce consta trainingul de Customer Care?

Oare exista afaceri care merg bine in ziua de azi daca nu au servicii bune, de calitate, pentru nevoile clientilor lor? Si aici nu ne referim la ce vand aceste business-uri, ci la modul in care o fac. Un prim pas foarte important este sa nu confundam Customer Care cu alte concepte precum Customer Relations sau Customer Service.

Customer Care (sau asistenta pentru clienti) este procesul prin care reusim sa construim o conexiuna emotionala cu clientii, in timp ce Customer Service reprezinta pur si simplu consultanta, sfatul sau asistenta oferita din partea afacerii direct pentru client. Conceptul de Customer Care este, din pacate, mult mai putin masurabil decat consultanta care sta la dispozitia clientului. Insa un avantaj important este faptul ca acest proces este mult mai axat pe relationarea one to one cu clientii business-ului.

Am gandit un Curs de Customer Care in cadrul caruia masurarea loialitatii si a succesului se imbina cu investitiile in obiectivele si mai ales in nevoile clientilor din portofoliu.

Programul de training in Customer Care are ca scop antrenarea abilitatilor de relationare si comunicare. Pe parcursul trainingului, vei primi instrumente de lucru pentru a gestiona diferite situatii practice de comunicare cu clientii si vei face primul pas catre realizarea unui ghid de Customer Care pentru organizatia ta, in caz ca acesta nu este creat sau necesita completari.

Cui se adreseaza?

Cursul de Customer Care poate fi realizat atat pentru divizii si echipe intregi, dar poate fi personalizat si pentru un numar mai mic de doritori. El este construit pentru a veni in ajutorul celor care ofera suport, indiferent de domeniul de activitate.

Cursul vine ca un real sprijin pentru cei care primesc clientii in showroom, interactioneaza cu acestia telefonic sau pe alte canale de comunicare, avand ca misiune principala dezvoltarea relatiilor comerciale si fidelizarea clientilor.

02.

Testimoniale

03.

Rezultate

Participanti
 

Abordare asertiva. Iti oferim metode concrete de abordare a clientilor in orice tip de situatii;

✓ Fidelizare. Iti furnizam tehnici practice pentru fidelizarea clientilor pe termen mediu si lung;

Motivare. Dezvoltam o strategie pentru identificarea motivatiilor care ii determina pe clienti sa aleaga compania din care faci parte;

Gestionarea reclamatiilor. Iti aratam pasii practici pentru relationarea cu clientii nemultumiti;

Comunicare eficienta. In cadrul cursului de Customer Care, vei primi instrumente de comunicare cu diferite tipologii de clienti;

Organizatie
 

Loializarea clientilor. Vei afla tehnici prin care clientii tai raman multumiti si loiali companiei tale;

✓ Imbunatatirea imaginii companiei. Iti furnizam instrumente concrete prin care organizatia ta isi perfectioneaza imaginea in piata;

Rating si promovare online. Clientii multumiti vor impartasi parerile lor in mediul online, consolidand astfel imaginea companiei;

Eficienta si profesionalism. Te ajutam sa optimizezi timpul alocat gestionarii nemultumirilor;

✓ Strategie de comunicare. Te ajutam sa conturezi o strategie de comunicare a unor informatii corecte si complete.

Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Cursuri Customer Care - clientul tau, responsabilitatea ta!