Training Suport Clienți

Customer Care

DESPRE TRAINING

În ce constă trainingul de Customer Care?

Oare există afaceri care merg bine în ziua de azi dacă nu au servicii bune și calitative pentru nevoile clienților lor? Și aici nu ne referim la ce vând ei, ci la cum o fac. Un prim pas foarte important este să nu confundăm Customer Care cu alte concepte precum Customer Relations sau Customer Service. Wink, wink.

Customer Care, sau cum mai este denumită asistența pentru clienți, este procesul prin care reușim să construim o conexiună emoțională cu clienții, în timp ce Customer Service este pur și simplu consultanța, sfatul sau asistența pe care voi o oferiți din partea afacerii direct pentru client. Conceptul de Customer Care este din păcate mult mai puțin măsurabil decât consultanța care stă la dispoziția clientului. Însă un avantaj masiv este faptul că este mult mai axată pe relaționarea one to one cu clienții business-ului.

Am gândit un Training de Customer Care în cadrul căruia măsurarea loialității și a succesului se îmbină cu investițiile în obiectivele și mai ales în nevoile clienților din portofoliu. 

Programul de training are ca scop antrenarea abilităților de relaționare și comunicare. Pe parcursul trainingului vei primi instrumente de lucru pentru a gestiona diferite situații practice de comunicare cu clienții și vei face primul pas către realizarea unui ghid de customer care pentru organizația ta, în caz că acesta nu este creat sau necesită completări.

Cui se adresează?

Trainingul de Customer Care poate fi realizat atât pentru divizii și echipe întregi, dar poate fi personalizat și pentru un număr mai mic de persoane. Este construit pentru a veni în ajutorul celor care oferă suport, indiferent de domeniul în care activați.

Cursul vine ca un real ajutor pentru cei care primesc clienții în showroom, interacționează cu aceștia telefonic sau pe alte canale de comunicare, având ca misiune principală dezvoltarea relațiilor comerciale și fidelizarea clienților. 

TESTIMONIALE
REZULTATE
Participanți
 

Abordare asertivă. Metode concrete de abordare a clienților în orice tip de situații.

✓ Fidelizare. Tehnici practice pentru fidelizarea clienților pe termen mediu și lung.

Motivare. Strategie pentru identificarea motivațiilor care îi determină pe clienți să aleagă compania din care faci parte.

Gestionarea reclamațiilor. Pași practici pentru relaționarea cu clienții nemulțumiți.

Comunicare eficientă. Instrumente de comunicare cu diferite tipologii de clienți.

Organizație
 

Loializarea clienților. Tehnici prin care clienții tăi rămân mulțumiți și loiali companiei tale.

Îmbunătățirea imaginii companiei. Instrumente concrete prin care organizația ta își perfecționează imaginea în piață.

Rating și promovare online. Clienții mulțumiți vor împărtăși părerile lor în mediul online, consolidând astfel imaginea companiei. 

Eficiență și profesionalism. Optimizarea timpului alocat gestionării nemulțumirilor. 

✓ Strategie de comunicare. Conturarea unei strategii de comunicare a unor informații corecte și complete.

Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Customer Care