Customer Care
DESPRE TRAINING

În ce constă trainingul de Customer Care?

Programul de training are ca scop antrenarea abilităților de relaționare și comunicare. Pe parcursul trainingului vei primi instrumente de lucru pentru a gestiona diferite situatii practice de comunicare cu clienții și vei face primul pas catre realizarea unui ghid de customer care pentru organizația ta, în caz ca acesta nu este creat sau necesită completări.

Cui se adresează?

Programul Customer Care se adresează persoanelor care ofera suport, primesc clienții în showroom, interacționează cu aceștia telefonic sau pe alte canale de comunicare, având ca misiune principală dezvoltarea relațiilor comerciale și fidelizarea clienților.

TESTIMONIALE
REZULTATE

Participanți

 

Abordare asertivă. Metode concrete de abordare a clienților în orice tip de situații.

✓ Fidelizare. Tehnici practice pentru fidelizarea clienților pe termen mediu și lung.

Motivare. Strategie pentru identificarea motivațiilor care îi determină pe clienți să aleagă compania din care faci parte.

Gestionarea reclamațiilor. Pași practici pentru relaționarea cu clienții nemulțumiți.

Comunicare eficientă. Instrumente de comunicare cu diferite tipologii de clienți.

Organizație

 

Loializarea clienților. Tehnici prin care clienții tăi rămân mulțumiți și loiali companiei tale.

Îmbunătățirea imaginii companiei. Instrumente concrete prin care organizația ta își perfecționează imaginea în piață.

Rating și promovare online. Clienții mulțumiți vor împărtăși părerile lor în mediul online, consolidând astfel imaginea companiei. 

✓ Optimizarea timpului alocat gestionării nemulțumirilor. 

✓ 

ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE