Domeniu: Construcții
Employment type: Full-time
Seniority level: Middle Management
Location: București, Romania
Candidatul ideal:
· Ești absolvent/ă de studii superioare economice;
· Ai cunoștințe de SAP și limba engleză;
· Ai abilități foarte bune de comunicare și lucrul în echipă;
· Promptitudine și eficiență în rezolvarea sarcinilor de serviciu;
· Ești orientat/ă către rezultate, atitudine proactivă, perseverență;
· Ai cunoștinte de operare PC: MS Office - Excel, PowerPoint, Word, Outlook;
Responsabilitățile principale:
· Recepționarea, verificarea conformității și înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale.
· Alocarea costurilor pe centre de cost și grupuri de materiale prestabilite și validarea în SAP a comenzilor plasate.
· Menținerea relației cu banca privind emiterea sau reînnoirea de carduri și depunerea instrumentelor de plată.
· Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate.
· Realizarea confirmărilor de sold cu clienții și partenerii.
· Analiza situației clienților privind limitele de credit și scadențe.
· Participarea la întocmirea lucrărilor de închidere a perioadelor financiare.
· Furnizarea de rapoarte și analize fiscale sau contabile la solicitarea altor departamente sau a managerului direct.
· Se implică în alte proiecte la nivel de departament.