Training Customer Service & Telesales - arta de a "simti" clientii!

01.

Despre training

In ce consta trainingul de Telesales & Customer Service?

In dezvoltarea cursurilor de customer service, am plecat de la faptul ca digitalizarea si rapiditatea raspunsurilor ne guverneaza alegerile zilnice. Aproape toata comunicarea dintre companii si clienti se realizeaza fie online, fie telefonic, astfel incat modul in care interactionam in special telefonic cu actualii si potentialii clienti reprezinta o etapa cheie din procesul de vanzare.

La Brightway®️, vrem sa oferim cele mai bune servicii pentru clientii din portofoliul nostru, dar si sa mentinem serviciile clientilor nostri la standarde ridicate. De aceea, am conceput acest program de perfectionare - cursul/trainingul de customer service. Este un program unic pentru antrenarea persoanelor care interactioneaza direct cu clientii si partenerii de business, astfel incat acestea sa transmita valorile si viziunea companiei, creand experiente cel putin pozitive, daca nu chiar memorabile.

Cursul de telesales se desfasoara sub forma unei simulari interactive, in cadrul careia vei parcurge toate tehnicile de comunicare si persuasiune. Etapele trainingului de customer service si telesales includ exercitii si role-play-uri care livreaza instrumente practice pentru a asigura performanta.

Trainingul de customer service Brightway®️ te ajuta sa imbunatatesti rata de conversie si te invata sa prelucrezi feedback-ul primit ca urmare a interactiunilor telefonice, asigurandu-ti rezultatele dorite in echipa.

Cui se adreseaza?

Am conceput programul de telesales si customer service pentru a veni in ajutorul echipelor de vanzari.

Ne referim la echipe care interactioneaza telefonic cu clientii interni/externi, echipe de customer service, echipe care au implementat un proces de vanzare prin telefon sau care gestioneaza proiecte de tip call-center. Insa nu excludem utilitatea acestui training pentru oricine doreste sa-si imbunatateasca abilitatile de comunicare si persuasiune in cadrul unui apel telefonic.

Ce obtii in cadrul unui curs/training de telesales?

02.

Testimoniale

03.

Rezultate trainingului/cursului de Customer Service

Participanti
 

Pasii unui apel inbound/outbound. Descoperi etapele necesare pentru cresterea ratei de conversie si rezolvarea ticketelor.

Tehnici de comunicare la telefon. Te ajutam sa realizezi analiza stilului de comunicare a interlocutorului si sa descoperi metode diferite de abordare.

Intelegerea clientilor. Trainingul de telesales ajuta la identificarea factorilor emotionali care influenteaza deciziile interlocutorilor.

Limbaj verbal, nonverbal. Iti punem la dispozitie instrumente pentru a crea un mesaj telefonic natural si placut.

Gestionarea emotiilor negative. Te ajutam in constientizarea factorilor declansatori ai stresului emotional si in descoperirea de metode pentru pastrarea unei energii pozitive.

Organizatie
 

Analiza proces. La cursul de telesales, vom face o "radiografie" a procesului de interactiune prin telefon si vom propune actiuni concrete pentru eficientizarea acestuia.

Perceptia clientilor. Dezideratul il reprezinta imbunatatirea imaginii companiei in interactiunile telefonice.

Rata de conversie. Un astfel de training ajuta la cresterea productivitatii per membru al echipei, prin scaderea numarului de interactiuni necesare pentru obtinerea rezultatului dorit.

Fidelizarea clientilor. Iti dezvaluim metode practice care sa influenteze pozitiv rata de retentie a clientilor.

Rezolvarea problemelor. Iti aratam instrumentele pe care sa le folosesti in gestionarea situatiilor "delicate".

Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Training Customer Service & Telesales - arta de a "simti" clientii!