Academia de Leadership | Leadership | București 20 OCT 2020 - 03 IUNIE 2021

Leadership Academy

START 20 Octombrie 2020
DESPRE TRAINING

✓ Rămânem în siguranță și încetinim răspândirea virusului!
✓ Trainingul se desfășoară față în față dar și online prin Cisco Webex.
✓ Participanții primesc teme de implementare de la o sesiune la alta.
✓ Păstrăm stilul de livrare interactiv prin învățare experiențială. Chiar și în vremuri mai dificile, energia pozitivă și simțul umorului fac totul mai ușor de gestionat
.

 

În ce constă programul de Leadership Academy?

Leadership Academy este un program de training dedicat echipei de top management, menit să îi ajute să pună bazele unui sistem performant de leadership, care va trasa în cel mai scurt timp direcțiile de dezvoltare a organizației pentru următorii 50 de ani, răspunzând provocărilor și aspirațiilor organizației.

Un traseu de lucru pe parcursul căruia vor antrena sau construi strategii concrete de adaptare, ajutându-i să implementeze un sistem care asigură dezvoltarea durabilă a organizației, în contextul actual al pieței, ținând cont de provocările generate de progresul tehnologic, situațiile de criză sau schimbările economice/sociale.

Programul este construit în 4 etape, special pentru organizația ta, pe baza unui proces de diagnoză și a unui set de obiective măsurabile stabilite împreună cu participanții, pornind de la diagnoza sistemului de leadership existent, clarificarea Viziunii/ Misiunii/ Valorilor și a strategiei de implementare a acestora în cadrul organizației, simulări de business, impactul diferitelor stiluri de leadership, a sistemelor motivaționale și managementului performanței, dezvoltarea abilităților prin învățare experiențială, executive coaching și consultanță oferit fiecărui participant la training, sau managementul schimbării și urmărirea rezultatelor în raport cu obiectivele stabilite de fiecare participant la începutul programului.

BENEFICII

Ce obții în urma participării?

   ✓ Clarificarea obiectivelor, mărind eficiența modului de lucru și creând pârghii clare de măsurare a rezultatelor pe parcurs.
   ✓ Decizii profitabile adoptate pe baza planului construit în training.
   ✓ Optimizarea anumitor procese prin adaptarea acestora la contextul actual și antrenarea abilităților personale de adaptare la schimbare.
   ✓ Creșterea performanței antrenând competențe noi și metode de motivare și management al talentelor, pentru administrarea resurselor umane și materiale în contextul actual.
   ✓ Definirea Misiunii și Valorilor business-ului și a strategiei de implementare a acestora, în formarea unei culturi organizaționale adaptative.
   ✓ Cascadarea obiectivelor și sisteme de management al performanței, utilizănd indicatori relevanți (Key Performance Indicators).
   ✓ Organizarea Fluxurilor operaționale – proiectarea planului utilizând un software integrat.
   ✓ Prin învățare experiențială, fiecare manager se antrenează să utilizeze instrumente de management, comunicare, persuasiune și leadership, dezvoltându-și noi abilități, competențe și procese de inducție, corelarea fișelor de post cu competențele necesare pentru fiecare rol.
   ✓ Asistență în procesul de schimbare de către un executive coach, în proiecte de implementare cu obiective măsurabile. Sisteme motivaționale care generează inițiativă și performanță.
   ✓ Reducerea riscurilor prin mărirea capacității echipei și organizației în ansamblu de a se adapta la schimbările actuale.
   ✓ Dezvoltarea personală, instrumentele fiind aplicabile și în plan personal.
   ✓ Netorking și oportunități noi de business odată cu intrarea în comunitatea Alumni a absolvenților Leadership Academy.
TESTIMONIALE
INVESTIȚIE ȘI ORGANIZARE

Trainer - Lucian Arghire

Cu mai bine de 20 de ani de experiență în susținerea programelor educaționale pentru mediul de afaceri, Lucian a coordonat numeroase proiecte de formare în domeniile financiar, marketing, vânzări, antreprenoriat.

Cu un simț practic deosebit, Lucian are abilitatea de a adapta modelele academice la realitățile și nevoile companiilor, bazându-se pe experiența sa în poziții de top management.

A participat în calitate de Local Expert în cadrul programelor de consultanță strategică ale Uniunii Europene în perioada de pre-aderare a Romaniei (2000-2004) și a coordonat în cadrul echipei Brightway peste 50 de proiecte de consultanță pentru optimizarea proceselor de business la nivel național și internațional.

Investiție

Investiția este de 3600 EUR + TVA. Persoanele fizice primesc discount valoarea TVA. Investiția se recuperează odată cu primele decizii adoptate. 

** Taxa include caietul de lucru și manualul de training, transmise în format electronic, precum și intrarea în comunitatea Alumni a absolvenților Leadership Academy.

Desfășurare

Trainingul se desfășoară în perioada 20 Octombrie 2020 - 03 Iunie 2021, în 4 etape:
1. Consultanță individuală
2. Training leadership
3. Ateliere de lucru cu implementare
4. Evaluarea rezultatelor 
 
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Persoana fizica
Persoana juridica
Selecteaza numarul de persoane inscrise:
Declar că sunt de acord cu colectarea datelor mele cu caracter personal (conform GDPR) de către Brightway (Inspire Business Solutions SRL) în scopul utilizării acestora în procesul de înscriere și pentru buna desfășurare a activității.
Doresc să primesc noi informații privind evenimentele viitoare, ofertele disponibile și alte oportunități de dezvoltare personală și profesională.
ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE
Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Leadership Academy