Telesales & Customer Service
DESPRE TRAINING

În ce constă trainingul de Telesales & Customer Service?

Într-o lume în care digitalizarea și rapiditatea răspunsurilor ne guvernează alegerile zilnice, modul în care interacționăm telefonic cu potențialii și actualii clienți reprezintă o etapă cheie din procesul de vânzare.

Specialiștii Brightway au dezvoltat un program pentru antrenarea persoanelor ce interacționează direct cu clienții și partenerii de business, astfel încât acestea să transmită valorile și viziunea companiei, creând experiențe pozitive memorabile. Cursul se desfășoară sub forma unei simulări interactive în cadrul căreia veți parcurge exerciții de comunicare și persuasiune, role- play-uri și veți primi instrumente practice pentru a vă îmbunătăți rata de conversie și feedback-ul primit ca urmare a interacțiunilor telefonice.

Cui se adresează?

Programul se adresează persoanelor ce interacționează telefonic cu clienții interni/externi, echipelor de customer service, celor ce au implementat un proces de vânzare prin telefon sau care gestioneaza proiecte de tip call-center precum și oricui își dorește să-și îmbunătățească abilitățile de comunicare și persuasiune în cadrul unui apel telefonic.

TESTIMONIALE
REZULTATE

Participanți

 

Pașii unui apel inbound/outbound. Etape pentru creșterea ratei de conversie și de rezolvare a ticketelor.

Tehnici de comunicare la telefon. Analiza stilului de comunicare a interlocutorului și metode diferite de abordare.

Înțelegerea clienților. Identificarea factorilor emoționali ce influențează deciziile interlocutorilor.

Limbaj verbal, nonverbal. Instrumente pentru a crea un mesaj telefonic natural și plăcut. 

Gestionarea emoțiilor negative. Conștientizarea declanșatorilor stresului emoțional, metode pentru păstrarea unei energii pozitive. 

Organizație

 

Analiză proces. O "radiografie" a procesului de interacțiune prin telefon și acțiuni concrete propuse pentru eficientizarea acestuia.

Percepția clienților. Îmbunătățirea imaginii companiei în interacțiunile telefonice.

Rata de conversie. Creșterea productivității per membru al echipei prin scăderea numărului de interacțiuni convertite în rezultate.

Fidelizarea clienților. Metode practice care să influențeze pozitiv rata de retenție a clienților. 

Rezolvarea problemelor. Instrumente pentru gestionarea situațiilor "delicate".

ABONEAZĂ-TE ACUM LA
NEWSLETTER-UL NOSTRU
Rămâi conectat cu noi și primește noutățile care te interesează.
ABONEAZĂ-TE